Explorers speltakoverleg

28-11-2018

De Regionale Explorersdag (RED) is een jaarlijks terugkerende dag die georganiseerd wordt door de explorers zelf met behulp van hun begeleiding in de Regio Drie Rivieren.

Op deze dag worden er veel verschillende activiteiten georganiseerd waarbij het niet draait om de beste zijn, maar om samenwerken en plezier hebben met elkaar.

Elk jaar vindt de dag plaats op een ander terrein van een scoutinggroep in onze Regio en komen alle activiteitengebieden binnen het spel van de explorers aan bod.

Er worden wel punten bijgehouden per activiteit. Er wordt gescoord op motivatie en gezelligheid van de ploeg, creatief (creatief vals spelen mag dus) en de prestatie. De best scorende groep krijgt elk jaar een ludieke prijs.

De RED wordt georganiseerd door de explorers zelf en hun begeleiding van verschillende groepen uit de Regio Drie Rivieren.

Scoutcentrum Utrecht grote zaal beneden
Verlengde Hoogravenseweg 150 A