Kampvuur #2025

Kampvuur #2025 in regio Drie Rivieren Utrecht

Naar aanleiding van het #Scouting2025 event dat op 19 april werd gehouden, zal er op zaterdagavond 24 oktober 2015 een regionale kampvuuravond worden gehouden. Wij verwachten aanwezigheid en de wil vanuit onze groepen, om mee te denken over Scouting in de toekomst. De beste plannen maak je samen en daarom kunnen alle leden van Scouting meedenken over de toekomst van Scouting in het project #Scouting2025.

Wij zijn er daarom van overtuigd dat jullie ook na deelname vol ideeen naar huis gaan voor je eigen afdeling, stam of bestuur, kortom een gezellige en goede start van ons nieuwe seizoen!

Voor deze kampvuuravond nodigen wij alle leden van Regio Drie rivieren Utrecht vanaf 16 jaar, zowel oudere jeugdleden, stafleden, bestuursleden als andere betrokkenen uit voor een leuke en inspirerende avond die met de regio, maar expliciet ook met behulp en de input van jongeren ontwikkeld en uitgevoerd wordt. Een avond die in het teken zal staan van; Hoe ziet Scouting er in 2025 uit? Hoe zorgen alle scouts er met elkaar voor dat over 10 jaar nog steeds heel veel meiden en jongens elke week enorm veel plezier beleven met geweldige activiteiten? Zo worden er verhalen gedeeld en op interactieve wijze gesproken over de toekomstplannen voor Scouting op landelijk en regio niveau.

Aanmelden voor deze kampvuuravond kan via, Aanmelden Kampvuur #2015 . Aanmelden graag uiterlijk vóór 10 Oktober 2015. Ook als er niemand kan komen horen wij dit graag!

Het programma van deze avond ziet er ongeveer als volgt uit:

18.00 uur Inloop… lees meer hieronder

Inloop, ontvangst en koffie bij het kampvuur
Welkom door de kampvuurleider
19.00 uur Start van het Kampvuur 2025

“Spelen” met de thema’s (de woorden) door middel van opdrachten
Leuke kampvuuractiviteiten of –muziek en het delen van verhalen

20.30 uur Korte pauze

20.45 uur Vervolg Kampvuur2025

Korte uitleg over het #2025 verhaal
Reacties op het #2025 verhaal die aan het eind in de Scouting-app verzameld worden
Wat ga je met de ideeën van vanavond de komende maand doen in je eigen groep?

22.00 uur Afsluiting en aansluitend een informeel kampvuur met een drankje.

De locatie is : Scouting Rhenova