RegioScoutsDag 2015

Flyer regio scouts dag 2015 2

Beste Scoutsleiding,

Hierbij de uitnodiging voor de RegioScoutsDag in regio drie rivieren! Na het succes van vorige jaren, geven we dit jaar een vervolg van deze regioactiviteit. Het is de bedoeling om er een leuke dag van te maken door middel van samenwerking en plezier. De regiodag zal plaats vinden op 10 oktober en is voor alle scouts die houden van; sport en spel, creabea, trappersbanen en veel meer (Flyer volgt later).

Wat: RegioScoutsDag
Voor: Scouts in regio drie rivieren
Wanneer: 10 oktober 2014, 11:00 – 16:30 (met uitloop)
Locatie: Rolafweg Zuid ,Lopik
Activiteiten: Spellen

Kosten: €2,- euro per kind

Geef je nu op, en doe het snel! Er is een beperkte deelname, vanwege de grootte van het terrein. Vermeld bij de opgave het aantal verwachte kinderen + leiding (ivm met naambandjes) en je telefoon nummer. Eerst een prognose opgeven (en later de definitieve aantallen) kan ook. Opgeven kan via onderstaande formulier.

Hulp, voor de regioscoutsdag is diverse hulp nodig voor het opbouwen, afbreken en het bemannen van posten. Extra leiding, stammen, plusscouts of explorers die mee willen helpen zijn van harte welkom. Opbouwen is op vrijdagavond en zaterdagochtend!

Betalen Graag voor 3 oktober betalen voor de deelnemers op NL43ingb0002290580

Namens de organisatie Floris, Lonneke, Robbert,