UW hygiëne zuilen

De pandemie zou maar een paar weken duren…
In het begin konden we de bezoekers van het scoutcentrum zich behelpen met een handpompje met desinfectie gel.
De aanpak bij de verkiezingen liet zien dat er ook een duurzame oplossing mogelijk was. Met een stevige zuil in de kleuren rood en wit van de stad Utrecht.
Het is ook duidelijk dat de maatregelen zoals handen desinfecteren nog wel even nodig blijven als ScoutShop en Scoutcentrum weer open zijn..
Navraag leerde dat deze zuil bij UW is gemaakt. Naar eigen zeggen de mooiste sociale onderneming van Utrecht, voor werknemers die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken.
Zij hadden nog twee zuilen over van de grote opdracht van de gemeente Utrecht. Voor een zacht prijsje nemen wij die over. Voor ScoutShop en voor de zaal. Vorige week zijn de zuilen opgehaald.
Omdat ze bij UW trots zijn op hun werk, hebben ze met veel plezier (conform de RIVM maatregelen) hun metaalproductie afdeling zien waar de zuilen deskundig door de medewerkers zijn geproduceerd.