Corona no problem

De regionale activiteiten gaan door! 🥳

Na de in de persconferentie van 02-11-2021 genoemde maatregelen kunnen onder meer de #vlootraad, #regioraad, #trainingen en #zwemwedstrijden gelukkig gewoon doorgaan!

Corona is er en wij nemen onze verantwoordelijkheid. Dus houden we ons aan de maatregelen zoals beschreven in de factsheet van Scouting Nederland.

Dit betekent dat we ons tijdens regionale activiteiten houden aan o.a. de volgende maatregelen.

• Heb je klachten (zoals koorts en verkoudheid)? Dan blijf je thuis.
  • Bij de ingang wordt er voor 18+ een QR-code check gehouden zoals omschreven in de factsheet. Neem je QR-code en legitimatiebewijs dus mee. Zonder QR-code kan je helaas niet deelnemen aan de activiteit.
  • Was je handen en nies in je elleboog.
  • Houd zo veel mogelijk afstand en blijf als het kan op je plaats zitten tijdens een activiteit.

Vooral de maatregel om anderhalve meter afstand te houden leidt tot onduidelijkheid. Die maatregel is niet verplicht, maar wordt wel dringend geadviseerd. Bij de indeling van de zaal en het zwembad houden we rekening met deze maatregel.

Het gebruik van een mondkapje staat ieder vrij.

Tot slot, hou rekening met elkaar en respecteer elkaars mening. Wij kijken er enorm naar uit om onze eerste fysieke activiteiten met jullie te kunnen houden en hopen op energieke, enthousiaste, gezellige samenkomsten!

Heb je nog vragen? Stel ze gerust. Dat kan via Activiteiten@scouting-utrecht.nl

#scouting #meewaarde #activiteiten #doemee